Kategorie:

Wybierz język

Polski Rosyjski Angielski Niemiecki

Wyszukiwarka

Kontakt


Konieczny Company
Bartłomiej Konieczny

ul.Rzemieślnicza 7
55-114 Szewce
koło Wrocławia
Telefon: +48 71 329 03 47
Mobile: +48 791 427 287
bartek@garbusowy.pl

Katalogi



» Home » Regulamin

Regulamin


Regulamin:

1.Zamówienia przyjmujemy:
-za pośrednictwem sklep internetowego www.garbusowy.pl
-mailowo sklep@garbusowy.pl lub bartek@garbusowy.pl
-telefonicznie pod nr. telefonu:
791 GAR BUS czyli 791 427 287
lub 71 329 03 47
Jeśli nie odbieramy lub linia jest zajęta oddzwonimy. Jeśli nie oddzwaniamy w ciągu godziny może znaczyć to że Twój nr. nam się nie wyświetlił. Uprzejmie prosimy o nie dzwonienie 10 razy raz po raz - blokuje to nam linię i utrudnia pracę. Oddzwaniamy zawsze zgodnie z kolejnością przychodzących połączeń więc dzwonienie 10 razy nie przyśpieszy kontaktu.
Jeśli posiadasz motorówkę , Opla czy zabytkowego Mercedesa możesz składać zamówienia tylko przez sklep www.garbusowy.pl i nie proś nas o wymiary części bo nie sprzedajemy ich na metry tylko dobierając je do konkretnego modelu . Obsługa mailowa i telefoniczna dostępna jest tylko dla posiadaczy zabytkowych VW. Jeśli posiadasz zabytkowego VW pytaj o co chcesz a na pewno dostaniesz kompletną i precyzyjną odpowiedź.

2. Płatności.
Przy odbiorze paczki lub na konto.
Paczki za pobraniem wysyłamy od ręki.
Paczki z płatnością na konto wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty. Wplata przeważnie księguje się jeden-dwa dni. Nie pracujemy na podstawie potwierdzeń przelewu więc dopóki banki nie przekażą pieniędzy wysyłka nie jest możliwa. Nasz sklep nie wysyła automatycznie danych do przelewu. Wysyłamy to ręcznie po zweryfikowaniu poprawności zamówienia i sprawdzeniu stanów magazynowych. Robimy to w godzinach pracy sklepu.
Jeśli zależy Tobie na czasie wybierz płatność przy odbiorze.
Jeśli zdecydujesz się na odbiór paczki w naszej firmie możliwa jest tylko płatność gotówką.

3. Realizacja zamówienia.
99% towarów wystawionych w naszym sklepie znajduje się na naszym magazynie. Realizacja zaczyna się po złożeniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 12.00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone do godziny 14.00 powinny być wysłane tego samego dnia jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze. Jeśli płatność na konto wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.
Jeśli nie znalazłeś jakiegoś produktu wpisz te pozycje w pole na uwagi widoczne w momencie określania rodzaju transportu i płatności. Zostaną one dopisane ręcznie do zamówienia,

4.Dokument sprzedaży wsadzamy do każdej paczki. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT (powinno być to zgłoszone w momencie składania zamówienia).

5.Zamawiający może wprowadzać zmiany do momentu rozpoczęcia pakowania paczki. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany wyślij proszę maila a w tytule wpisz nr. zamówienia z dopiskiem zmiany.
Jeśli wystąpią braki towarów lub będziemy mieć wątpliwości co do poprawności doboru części zastrzegamy sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia do czasu kontaktu z zamawiającym.
Prosimy o przemyślenie zamówienia gdyż domówienia i zmiany mogą wydłużyć czas jej realizacji.

6. Ceny.
Podane ceny są cena brutto (z VAT) podaną w polskich złotych.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany ceny w dowolnym momencie realizacji zamówienia i zmiany zasad promocji.
Do każdego zamówienia doliczamy koszty przesyłki. Orientacyjne koszty przesyłki znajdują się w odpowiedniej zakładce naszego sklepu.

7.Dostawa.
Zamówione towary wysyłamy pod adres wpisany w pole adres do wysyłki.
Przesyłki z płatnością na konto o wartości powyżej 500 złotych wysyłane są na nasz koszt.
Paczki za pobraniem - doliczamy koszt pobrania pieniędzy.
Promocja darmowej wysyłki objęte są tylko zamówienia złożone przez sklep www.garbusowy.pl
Zamówienia złożone inną drogą nie są objęte tą promocją.
Paczki gabarytowe nie są objęte darmową wysyłką - zamawiajacy ponosi częśc kosztów wysyłki chyba że ustalono inaczej.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu.
Uprzejmie informujemy że paczki realizowane Pocztą Polską nie są wysyłane każdego dnia. To wydłuża czas dostarczenia towarów. Dodatkowo Poczta Polska bardzo często dostarcza towar dłużej niż deklarują to w swoich reklamach. Najtańsza opcja może oznaczać wysłanie towaru zwykłym listem czyli pta przesyłka nie jest ewidencjonowana i w razie długiego terminu dostwy lub zagubienia nie mamy jak składać reklamacji.


8.Zwroty towarów.
Klient może zrezygnować z zakupionego towaru przez sklep www.garbusowy.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu (chyba że ustalono inaczej) ale muszą być spełnione pewne zasady.
-Towar musi posiadać oryginalne nie uszkodzone opakowanie i towar nie może nosić śladów montażu i uszkodzeń.
-Nie ponosimy kosztów zwrotu towarów.
-Przed odesłaniem towaru należy poinformować o tym drogą mailową.
-W odsyłanej do nas paczki trzeba wsadzić dowód zakupu oraz krótką informację "zwrot"
-Paczki zwrotne rozpakowujemy średnio raz w tygodniu.
-Zwrot pieniędzy zostanie zwrócony przelewem bankowym na wskazane konto. Przelewy wykonujemy średnio raz w tygodniu. Średni czas zwrotu pieniędzy to 14 dni.
Jeśli odesłałeś do nas paczkę nie informuj nas o fakcie że została ona przed chilą nadana.. Jak przyjedzie na pewno się nią zajmiemy. Jeśli w paczce nie będzie danych do przelewu automatycznie pieniądze zostaną zapisane na Twoje konto do wykorzystania w następnych zakupach i nie będzie możliwości tego zmienić !
90% paczek zwrotnych nie zawiera tego o co prosimy więc prosimy o przyłożenie się do tego.
Sklep www.garbusowy.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia 25% wartości zwracanego towarów na poczet kosztów wydłużonej i skomplikowanej obsługi zwrotu jeśli kupujący w sposób ewidentny nie potraktuje zasad zwrotu poważnie.
Nie podlegają zwrotowi (chyba że ustalono inaczej) części elektryczne i hydrauliczne bo nie mamy możliwości sprawdzenia czy nie zostały uszkodzone.
Części importowane pod specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi chyba że ustalono inaczej.

9.Reklamacje.
Nie jesteśmy producentem części . Towary posiadają gwarancję producenta.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz wady ukryte prosimy o odesłanie towarów do nas wraz z opisem i dowodem zakupu.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz uszkodzenia transportowe należy od razu zgłosić to mailowo.
Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzisz braki towarów należy najpierw dwa razy wszystko przejrzeć , każdy element wypełnienia i każdy kartonik. Prosimy najpierw sprawdzić a potem się z nami kontaktować. Braki można zgłaszać do 24 godzin od momentu odebrania paczki Po przyjęciu zgłoszenia zostanie przeglądnięty monitoring który znajduje się nad każdym miejscem pracy naszej firmy. Monitoring rejestruje całą drogę towaru od zdjęcia z regału , przez potrójny system sprawdzenia do pakowania. Jeśli stwierdzimy że towar został spakowany sprawę braku trzeba natychmiast zgłosić przewoźnikowi a my możemy udostępnić nagranie z pakowania i odbioru paczki przez kuriera.
Reklamacje bezzasadne zostaną odesłane do klienta na jego koszt. Jeśli klient jej nie odbierze po 3 miesiącach są utylizowane.

10. Dane osobowe.
Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych potrzebnych do zrealizowania zamówienia. W każdej chwili każdy klient ma prawo zmieniać swoje dane lub skasować konto.Trzeba to zrobić samodzielnie.

 

11. Właściciel sklepu.

Konieczny Company

894-253-69-57

55-114 Szewce

ul.Rzemieślnicza 7

Wszelkie spory prawne rozstrzyga sąd właściwy dla lokalizacji sprzedajacego.

 
 

 

Życzymy udanych zakupów.
W razie potrzeby jesteśmy dostępni pod telefonem. Chętnie pomożemy . Przed wykręceniem telefonu prosimy o przygotowanie listy części które chcesz wycenić lub zamówić oraz rocznik i modelu auta. Informacja że to stary Garbus to dla nas za mało. Jeśli masz wątpliwości czy rocznik jest zgodny z modelem auto zadzwoń do nas jak będziesz przy aucie , przygotuj sobie metrówkę i bez problemu dojdziemy jaki to rocznik.

PozdraVWiam

Bartek Konieczny




 

 

 

Copyright 2002-2010 www.garbusowy.pl Wszystkie prawa zatrzeżone. +48 791 427 287, e-mail: sklep@garbusowy.pl